Fizetések a fuvarozás-szállítmányozás szektorban

A beérkező adatok elégtelen mennyisége miatt a fuvarozás/szállítmányozás területén 2022-re nem tudunk adatokat közölni. A táblázatokat a beküdött kérdőívek adatainak felhasználásával állítotjuk össze. Töltsd ki Te is a kérdőívet (ha még nem tetted), hogy minél megbízhatóbb elemzéseket tehessünk közzé!

 

 

Adatok utoljára frissítve: 2016. július

A fuvarozás/szállítmányozás területén 2016-ban középfokú végzettséggel 200.000 forint körüli összegre lehetett számítani, és beosztottként a diplomások sem kerestek sokkal jobban. Vezető beosztásban 380.000 forint körül alakult a jellemző fizetés. (Ld. lenti táblázatok.)

Egyéb juttatások:
Az adatközlők csaknem fele jelezte, hogy kap jutalmat, ennek összege jellemzően egy havi fizetésnek felel meg. Természetbeni juttatásról az adatközlők kétharmada számolt be, jellemzően 10.000-25.000 forint értékben.
A kérdőívek 1/3-ában adtak számot "zsebbe" érkező pluszjövedelemről.

Feldolgozott adatok:

Fizetések végzettség és beosztás szerint

Végzettség/Beosztás Jellemző bruttó fizetés Fizetési sáv
Középiskola, beosztott 205.200 152.500 - 270.800
Diplomás, beosztott 228.000 170.700 - 262.500
Vezető beosztásban 381.500 316.100 - 555.900

 

 

És Te mennyit keresel? Magyarországon nem szokás ezt a témát nyíltan megbeszélni, de sokan lennének rá kíváncsiak. Írd le a fórumban is, hogy mennyi a fizetésed, és olvasd el, mit írnak mások!

Szia Szöszi!
Mit tudsz ajánlani fuvarszervező munkakörben?
Köszi!

Sziasztok megyek állásinterjúra egy Budapesti telephellyel rendelkező céghez szállítmányozási munka miatt. 2-3 hét külföldön 1 hét itthon lenne a felállás 3.5T ponyvás kocsival 5 éves B-s jogsival. Érettségi adott illetve van felsőfokú végzettség ami itt mellékes szerintem.

Szerintetek mennyit lehet kérni nettóban vagy mi az amit adni szoktak a munkáltatók ilyen munkahelyen, ha külföldi a munkavégzés (Németország,Ausztria,Lengyelország,Franciaország)

Váéaszokat és a segítséget köszönöm előre is.

Ausztriaban 2-2200 netto Euro + 50 Euro napidíj, 15 Eur hetvege
3 het fuvar, 1 het otthon
Ne add olcson magad, mert a Waberers 3400 kamionján, évente az 1000 euros sofőrönkénti bérköltség különbseggel 40 800 000 Eurót keresek rajtatok

Össszesen netto 2-2200,napidijjal, sorry
de pl. 2800-at keres egy baratom Tirolban.
En is a speditioban dolgozom, könyvelésen, 300-an vagyunk az irodaházban, tehát nem kis cégnél ... imadom ezt a munkát es rohadt dolog innen nézve, mennyire lehuzzák otthon a magyar sofőröket.

Budapesten import-export fuvar szervezőként-irányítóként (0-24 munkakör) 3 nyelven beszélve nettó 485.000.
Külföldön ugyan ez 2000 eur ről indul a csúcs 14.000 eur havonta, de idehaza ennek is örüljünk.

Közel 10 eve vagyok Fuvarszervezö egy osztrak multinal . 2000-2500 € között mozog a Netto fizetes ennyi tapasztalattal . Fiatal kezdök KB 1600-1800 € Netto
Az itt irt 14000 € - okat valaki almodta .

Maszek fuvarozó cég, fuvarszervező állás és az összes adminisztráció 15kamionnál 350ezer

Középfokú végzettség, buszvezetői munkakör(helyijárat)Dél-Alföldön, idén 140e az átlagom nettoban. Havi kb 180 óra.

37 éves Forgalmi Szolgálattevő.Nettó 140+8 kajajegy+évi 280 bruttó cafeteria.Megyei jogú város.

Én közel 12 éve dolgozom a Fővárosi Volánnál! A mostani nettó bérem:130000ft 30-31 napból 25 öt dolgozom napi 10 órában. Három munkakört végzek: Buszvezetés, jegykezelés, busztakarítás!

Nagyon kevés....buszvezető vagy hivatalosan? Most 2015 ben 170 et megkapnak nettóban....

Fővárosi Volán...

Azt mondd meg, mi a JOISTENNEK panaszkodsz?? Jartam kb 1 evet Halasztelekrol Budapestre veletek, hat alig talalkoztam olyan soforrel, aki jegyet akart adni, meret mind sajat zsebre dolgozott... egymasnakadtak le a drotot mobilon, hogy mikor, hol van ellenorzes, nehogy lebukjanak.. raadasul harombol ketto olyan bunko volt, mint a fold... de a vastag arany-nyaklancokra, karkotokre mindnek futotta!!! szoval pofa be buszvezeto!!!!

Sziasztok!

Egyetemi végzettség, angol, német nyelvtudás, 10 éves munkaviszony, senior beosztás (nem vezető), speciális szakismeretet igénylő munka (repülőgépipar), havi nettó 350e ft, 50e ft kafeteria, ingyen teló, laptop, cégautó (Ford C-max), üza kártya, korlátlan használat, privát is, éves bónusz (nettó 400e ft), szép munkakörnyezet, szakmai konferenciák külföldön.
Mindennek idén tavasszal vége...:(
A magyar polgári repülés megszűnésével az én munkám is megszűnt.
Most álláskeresés, és leadni az igényekből de nagyon...:(

netto 200, beszerzek és fuvarozok egyben, csak import. kommunikációképes angolt+németet tolom diploma nélkül.

Sziasztok!

30 éve dolgozom a "szeretett BVKnál", sajnos elkeserítő, hogy minket, a szürke egereket is egy kalap alá vesznek a vezetéssel és közutálatban részesülünk.
A bruttom - ami még jól is hangozhat - 186.000 Ft, a netto amit ebből kézhez kaptam 109.200 Ft volt. Most, köszönve remek kormányunknak és adótörvénynek csak 105.000,-
Nehezen gazdálkodom ki a törlesztő részletet, a rezsit. Közgazdász végzettségemmel biztosan jobban jártam volna, ha repülök egyik munkahelyről a másikra, de ez nem az én műfajom. Sajnos a fix, megbízható munkaerőt ma már nem díjjazzák. Csatlakoznék több elöttem hozzászólóhoz, szívesen cserélek azokkal, akik ezeket a remek törvényeket hozzák. Próbáljon meg közülük 70 -100.000 Ft-os netto fizetésből megélni.Megnézném mit is csinálnának, mert lehet hogy rontunk el valamit, és azért ilyen nehéz hónapról-hónapra megélni.

Üdv! Kezdem az elején,tehát Bruttóm: 159.000.- Szuperbruttóm: 201.000.- Kézhez kapok: 110.000.-
Egyezerrel kevesebbet utalnak, mint 2009-ben.
Mire kapom: 16 éves folyamatos munkaviszony, vasúti és állami felsőfokú végzettség, éjszakai szolgálat. A vasútnál minket lehet látni egyenruhában, úgynevezett végrehajtó-szolgálatos munkatársak vagyunk, közvetlen az utasokkal tartjuk a kapcsolatot. Akikkel egyébként nem lehet találkozni a vasúton, sokkal többen vannak, és 3-4 éves munkaviszonnyall 350.000.- -ről indulnak. Konkrétan, ma egyedül vagyok szolgálatban ebben a munkakörben, de (hiszed vagy sem)7 azaz hét főnököm van, amit a munkaköri leírásomban is közöltek. Tibi

Oldalak