Fizetések ügyfélszolgálaton, vevőszolgálaton és SSC-kben
Adatok frissítve: 2016. július
A szokásos ügyfélszogálaton/vevőszolgálaton dolgozók közül a középfokú végzettségűekre 185.000 forint körüli fizetés a jellemző Budapesten. A vidéki munkavállalóktól nem jött elég adat, így azt nem tudjuk bemutatni. A diplomások fizetése vidéken 213.000 forintos szinten van, Budapesten pedig 264.000 forint körüli bruttó bér a jellemző. A vezető beosztásúak bére nem volt érzékelhetően magasabb a beosztottakénál.
A SSC-kben (Shared Service Center, Szolgáltató Központ) sokkal jobb fizetést lehet elérni, de itt a nyelvtudásra is nagyobb szükség van. Az adatokat beküldők zöme diplomás és budapesti munkahelyen dolgozik. Béreikben a nyelvtudás szintje szerint jelentős különbséget lehet tapasztalni. A diplomás beosztottak bére középfokú nyelvtudás esetén jellemzően 327.000, felsőfokú nyelvtudással 440.000 forint. A vezetők többsége felsőfokú nyelvtudással rendelkezik és jellemző fizetésük 680.000 forint körül van.
Egyéb juttatások:
Az ügyfélszolgálatosok és az SSC-kben dolgozók az esetek nagyjából felében számoltak be 1-2 havi fizetésnek megfelelő jutalomról, és sokan kapnak rendszeres természetbeni juttatást (pl. étkezési jegy).
Feldolgozott adatok:
Ügyfélszolgálati, vevőszolgálati bérek
Hely/végzettség | Jellemző bruttó fizetés | Fizetési sáv |
Budapest, középiskolai végzettséggel | 185.300 | 150.800 - 227.200 |
Vidék, felsőfokú végzettséggel | 213.700 | 182.500 - 237.500 |
Budapest, felsőfokú végzettséggel | 264.300 | 171.800 - 350.100 |
SSC-ben dolgozó diplomások jövedelme (Budapest)
Beosztás/Nyelvtudás | Jellemző bruttó fizetés | Fizetési sáv |
Beosztott, középfokú nyelvtudással | 327.000 | 305.800 - 396.800 |
Beosztott, felsőfokú nyelvtudással | 440.000 | 375.000 - 476.500 |
Vezető, felsőfokú nyelvtudással | 681.200 | 496.500 - 905.700 |
És Te mennyit keresel? Magyarországon nem szokás ezt a témát nyíltan megbeszélni, de sokan lennének rá kíváncsiak. Írd le a fórumban is, hogy mennyi a fizetésed, és olvasd el, mit írnak mások!
Vevőszolgálatos fizetés
Erika (nem regisztrált)
2016, július 10 - 22:20
Budapesten bruttó 130-140 ezer , ennyi a bruttó Vevőszolgálatos fizetése. Amit nettó 100 ezret sem üti :( :( .Egy éve csinálom.
Vevőszolgálatos fizetés
Erika (nem regisztrált)
2016, július 10 - 22:14
Hát olvastam itt elég fura fizetéseket. Vevőszolgálatos vagyok 1 éve Budapesten. Szó sincs 180 ezer forintos fizetésről. Még bruttóval sem. Nettó 93 ezer , és Budapest. Erről ennyit.
Call Center Manager
Orsolya Kiss (nem regisztrált)
2016, január 8 - 15:35
Tapasztalt Call Center Managert keres azonnali belépéssel kereskedelmi cég. Tárgyalóképes Angol nyelvtudás szükséges! Jelentkezés: [email protected]
Angol+német
Krisztina (nem regisztrált)
2016, január 2 - 20:31
Sziasztok! Segíséget szeretnék kérni a nálam tapasztaltabbaktól. Angol szakmai (turizmus) kozepem, német felsofokúm van, azonban három évet kint dolgoztam Angliában, így elmondhatom, hogy angolom nagyon jó, a németem pedig szunnyadó jelenleg. Kozgazdász diplomám van emellett. Szerintetek hol lenne érdemes utánanézni munkalehetoségnek és mennyi a várható fizetés? Milyen egyéb kompetenciákkal kell rendelkezni? Itt arra vagyok kiváncsi, hogy az excel, word használatát mennyire kell tudni, illetve mi más fontos? Tudtok konkrét feladatleírásokat írni az SSC-ben végzendo munkáról?
Elore is nagyon szépen koszonom a válaszokat.
Re: Angol+német
Subrahmanyam Béla (nem regisztrált)
2016, január 9 - 22:33
Szia Kriszta
Ajánlom neked a VOCH-t, ami a Stadionoknál van. Folyamatosan vesznek fel embereket és van pár csapat, hol annyira kell az ember, hogy már minden hülyét felvesznek szinte.
A nyelvtudásod hasznos itt, de többnyire kell a felhasználói szintű excel,word,ppt ismeret.
Nehéz lenne általános job leírásokat megadni, inkább regisztrálj a teleo-jára(ne közvetítőhöz!).
A bérigényed legyen mindenképp 350 feletti. Alatta nem érdemes elvállalni semmit sem és hidd el, megadják, még ha nincs is releváns tapasztalatod.
Ami jó itt, hogy van 30k cafeteria, jó a bónusz, adnak szolgálati telefont és valóban előre lehet lépni(akár melóval, akár benyalással, akár felszopással, ami közelebb áll hozzád).
Amire készülj, hogy utána már nem növelik a fizetésed, hogy egy évet le kell húznod, mielőtt jelentkezhetnél, hogy a sok nő miatt folyton légkondi-para van, hogy folyamatosan viszik ki Indiába a melókat, egyúttal hoznak át nyugatról újabbakat(csak esetleg nem fognak igyekezni neked adni azokat...) és hogy meglepően sok ember "nincs a helyzet magaslatán".
Amúgy egészen jó hely.
info
István (nem regisztrált)
2016, január 22 - 14:51
Üdv Béla
Erre a pozícióra elengedhetetlen a nyelvismeret? Illetve mi a feladat? Csak callcenteres munkakör? A pozícióhoz tartozó elvárásokkal kapcsolatosan némi információt ha lehetséges!
köszöntem
IT helpdesk holland-angol
IT helpdesk hol... (nem regisztrált)
2015, szeptember 25 - 11:11
Sziasztok! Bérigényt kérnek tőlem. IT és egyéb helpdesk területen keresek munkát holland-angol felsőfokkal. Nincs rálátásom, mert sok eltérő kommet forog a neten. Van tapasztalatom: komolyabb 0,5 év, és egyéb releváns 3 év. Úgy látom, hogy a 300 ezer NETTÓ az magyarországon reális egy ilyen pozícióban, de a professon ezt cáfolja a 250 ezres bruttóval. Vélemények?
Jol mondja a profession
Tamas (nem regisztrált)
2015, szeptember 26 - 16:18
IT helpdeskeskent 300 nettot biztos nem kapsz, 250 brutto a realis. Ha 300 nettot akarsz, helpdeskbol kepezd at magad vagy cegen belul kuzdd fel magad csoportvezetonek (de ott sem kapsz tobbett 250 bruttonal).
A helpdesk az abszolut belepo az IT-ben es rengeteg ember csinalja ezt - ezert aztan itt fogsz a legkevesebbett keresni, mivel 250 bruttoert rengeteg mas embert is talalnak.
Rosszul mondja az...
Bozso (nem regisztrált)
2015, szeptember 26 - 18:10
Nyugi, nem kell ennyire leadni a lécet. A bruttó 250 oltári baromság, főleg mivel van releváns tapasztalatod is - több év. A kapott összeg mindig függ a nyelvektől is amit beszélni kell, márpedig a holland ritkább mint gondolod. Angol-hollanddal + több év tapasztalattal a nettó 280 teljesen reális + cafeteria. De a nettó 250 minimum, az alá semmi képp ne add.
Egy jótanács: az IT helpdesk nem karrier út, a teamleaderhez is kell sok minden, nem elég hog eltervezed hogy "na akkor 3 év múlva TL leszek", főleg mivel nem lehet túlórázni, sem semmi extra bónuszt csinálni a melódon belül. Annyit tehetsz hogy dolgozol mint a güzü, és közben képzed magad ha tényleg az IT érdekel. Csinálsz pl. certifikátokat, meg ilyenek.
De ha rám hallgatsz, kitalálsz magadnak valmai komolyabb utat is, mert ez nem vezet sehova hosszú távon és sajna ide tartozik az összes SSC is MO-n. Ha IT érdekel akkor végezz el a meló mellett egy informatikai sulit (egyetemi BSc, mást felejts el, ha azt akarod hogy bárki is komolyan vegyen), és hajrá.
Pont leszarják ha már van
Anonymous (nem regisztrált)
2015, szeptember 28 - 15:04
Pont leszarják ha már van tapasztalatod, hogy honnan van papirod. Sőt. Azt is ha van papirod - akár Mo-n, akár külföldön. Persze ebben az esetben kenni vágni kell a szakmát. :)
Részben igaz
Bozso (nem regisztrált)
2015, szeptember 28 - 21:58
Részben igaz ez, de ugye ahhoz hogy legyen tapasztalat nem árt az a fránya papír. Az első munkahelynél számít bizony, sőt az is hol szerezted azt a papírt. Manapság meg pláne nem igazán fogsz komoly pozíciót kifogni diploma nélkül.
Első munkahelyet meg ne pénz
Anonymous (nem regisztrált)
2015, szeptember 29 - 10:36
Első munkahelyet meg ne pénz vagy kényelmes alapján válasszon senki.
Meg másodikat se.
Meg sehányadikat se.
Nekem nincs papirom semmiről. A legelső interjúmról már állásajánlattal távoztam el és azóta ahova én jelentkeztem oda fel is vettek. Ha behívtak valahova, akkor onnan ajánlattal jöttem el. Ez igaz Mo-ra és külföldre is...
nem mondom hogy sokszor nem volt szerencsém vagy nem voltam épp jókor jó helyen... de tudjátok mit? Aki tesz, fejleszti magát szabadidejében és reálisan látja magát amellé a szerencse is odaszegődik...
De ügyi vagy!
Subrahmanyam Béla (nem regisztrált)
2016, január 9 - 22:39
De ügyi vagy! És mondd csak, pénz helyett mivel fizetsz a tescoban?
adminisztracio
Saci (nem regisztrált)
2015, április 30 - 21:58
Eredeti vegzettsegem kozepiskolai tanar,6 eve ugyfelszolgalati/irodai asszisztenskent dolgozom egy "multi"-nal havi netto 600e Ft-ert. Orulnek, ha itt egy magyar telepulesnevet irhatnek, de a helyszin sajnos Anglia.
Kérdés
skg (nem regisztrált)
2015, július 21 - 14:46
És ebből a 600e nettóból mennyi marad, miután kifizetted a lakhatásod költségeit, ettél-ittál, öltözködtél és talán egy kicsit szórakoztál is?
Nem rossz az
Kuckuc (nem regisztrált)
2015, július 21 - 15:45
400Ft-tal számolva a nettó 600K 1500 font, ami nagyon jó, talán túl jó egy egyszerű adminisztratív melóhoz. Ennyiből már simán tudsz spórolni is, legalább 400-500 fontot havonta ami kiváló.
Hm
Fizu (nem regisztrált)
2014, december 1 - 18:27
Hát az előzővel egyet tudok nagyon érteni, eléggé érdekes béreket olvastam hozzá szólóktól is, de itt a leírásban is csak ámultam. Én is 2 középfokú és egy felsőfokú szakmával rendelkezem. Szintén soha nem kerestem netto 100eFtnál többet. Egy másik ismerősöm évek óta bankba dolgozik, diplomás és csak most nem rég emelték neki is a fizuját netto 200eFtra, holott sokkal többet "kellene" keresnie. Előző szerintem nem mi csinálunk vmit rosszul, hanem itt sokan kamuznak, tán még a cikk író is.
kamuzás
nemmáté (nem regisztrált)
2014, december 1 - 21:34
Naná, hogy nem te csinálsz valamit rosszul! Két középfokú és egy felsőfokú szakmával soha nem kerestél 100 fölött! Hát persze, hogy mindenki hazudik! Nekünk magyaroknak sok az ellenségünk.
fizetes
erdeklodo (nem regisztrált)
2014, november 20 - 14:44
Én nem tudom, hogy ki mit tanult és dolgozik, de én középfokú végzettséggel, 3 OKJ-és bizonyítvánnyal, és egy be nem fejezett főiskolával soha nem kerestem nettó 100000 Ft-nál többet. Lehet, bennem van a hiba.
FMCG
Sami8 (nem regisztrált)
2014, május 30 - 19:45
Lassan 4 éve dolgozom a cégnél, legmagasabb iskolai végzettségem érettségi, bérem a jutalék miatt igencsak ingadozó. Általában 190.000 és 215.000 ft között mozog nettóban. Havonta 19.000 Huf a cafeteria. Egyéb juttatás nincs.
call-center
Barabás Éva (nem regisztrált)
2014, augusztus 26 - 09:06
Sziasztok!
Óriási az eltérés a fizetéseket illetően , a call-center szakmában is.
Vidéken meglehetősen alacsonyan vannak fizetve, úgy általában az emberek.
Sok-sok év tapasztalat, közgáz diploma és nyelvtudás már egy idő után nem számít, mert 35 év fölött nagyon nehéz állást találnod.
100 bruttó 8 órában, semmi más juttatás, ennyit sikerült kiharcolni a franchise partner cég vezetőjétől.
Helpdesk
AnoMinusz (nem regisztrált)
2014, április 12 - 10:35
8 hónap a cégnél brutto 115e ft abbol -levonasok,(minidg találnak valamit) -hiányzas, ha újjonc vagy annyi munkát kapsz, hogy mire haza érsz élni nincs erőd, az idősebb munkatársaid egyre jobban lustábbak lesznek melleted, mert van valaki aki viszi a balhét.(aki nem dolgozik nem is hibázik) Elvárások 1 órával munkakezdés előtt bent lenni, nem kötelező de van hogy egy órával is tovább bent maradok, hogy utolérjem magam a tegnapelőtti napra. Az ügyfelekkel való kapcsolat tartásom a kiváló minőstésben szerepel.
Fizetés
Anonymous (nem regisztrált)
2013, július 3 - 08:30
Helpdesk, 7 éve a szakmában (27 vagyok), angol francia nyeltudással jelenlegi fizetésem:
-NETTO 290.000 + cafeteria.
hely
érdeklődő (nem regisztrált)
2015, október 25 - 19:04
Nem kerestek munkatársat? Szintén angol, francia nyelvben utazom, és váltani szeretnék.
29 éves nő, Budapest, call
Anonymous (nem regisztrált)
2013, január 8 - 14:26
29 éves nő, Budapest, call center (sajnos...), 2 db MA diploma (társadalomtudomány), 2 felsőfokú nyelvvizsga (aktív nyelvtudás), 320 ezer bruttó/hó. (cafeteria nincs sajnos).
Ez van.
banki contact centeres
Anonymous (nem regisztrált)
2012, november 27 - 18:45
Sziasztok!
Jelenleg Magyarország egyik legnagyobb bankjában dolgozom contact centeresként. A fizetésem pedig br. 130.000 Ft + műszak pótlék + br. 30.000 - 80.000 Ft-os jutalék + 21.000 Ft cafeteria + negyedévente értékesítési jutalék (változó). Általában nettó 120.000 - 140.000 Ft-ot szoktam, negyedévente a 170.000 - 180.000 Ft is meg szokott lenni.
... és nekem is van kérdésem! :D
Úgy hallottam, hogy a versenytársaknál alsó hangon br. 300.000 Ft + jutalékot adnak ezért a pozícióért. A kérdésem pedig a következő: a KDB Banknál fizetnek ennyit a contact centereseknek? Vagy tényleg csak a komolyabb versenytársaknál fizetnek ennyit (Erste, K&H, Raiffeisen)?
Help deskes
Anonymous (nem regisztrált)
2012, szeptember 30 - 17:27
Nagyobb szolgáltatónál teljesítményarányosan a bérem mint help deskes: nettó 80.000 Ft és 160.000 Ft között mozgott. Telefonos ügyfélszolgálaton pedig ~88.000 Ft volt egy hónapra.
IT Service Administrator
Anonymous (nem regisztrált)
2012, szeptember 19 - 23:27
Sziasztok!
Mennyit kereshet egy IT Service Administrator (angol nyelvet beszélő , help desk + szervizelési melók) vidéken egy multinál? Diplomás vagyok informatikus képesítéssel angol nyelvtudással.
Köszi a válaszokat!
IT Service Administrator
Anonymous (nem regisztrált)
2012, szeptember 20 - 07:41
200 és 270 bruttó között hallottam kereseteket 2 éve, ehhez 10-20% bónusz és caffeteria.
T mobile
Anonymous (nem regisztrált)
2012, június 14 - 15:44
A fent említett cég egyik ügyfélközpontjának vagyok a vezetője.
33 éves férfi Budapest
Éretségi, főiskola folyamatban, jó angol tudás, magas szintű MS office ismeretek
615.000 Bruttó
Laptop, telo, korlátlan
Céges Skoda Oktávia teljes körű használata
Évi 2 alakalommal prémium kb nettó 500.000, Év végén 100.000 vásárlási utalvány, céges mobil keret kiterjesztés családtagoknak max 7 fő, korlátlan beszélgetés.
Ruhapénz évi 200.000 nettó
Balázs Budapest
Oldalak