Fizetések az SSC-kben

Adatok frissítve: 2022. december

A SSC-kben (Shared Service Center, Szolgáltató Központ) a nyelvtudás szinte mindig elengedhetetlen. Az adatokat beküldők zöme diplomás és budapesti munkahelyen dolgozik. A beosztott munkatársak bruttó 500.000-600.000 forint körüli fizetést tudtak elérni 2022-ben. Tapasztaltabb, senior munkatársak 600.000-700.000 forint bruttó fizetést is kaphatnak.

Jellemző az 1-2 havi fizetésnek megfelelő jutalom és a rendszeres természetbeni juttatás (pl. SZÉP kártya).

A táblázatokat a beküdött kérdőívek adatainak felhasználásával állítottuk össze. Töltsd ki Te is a kérdőívet (ha még nem tetted), hogy minél megbízhatóbb elemzéseket tehessünk közzé!

 

És Te mennyit keresel? Magyarországon nem szokás ezt a témát nyíltan megbeszélni, de sokan lennének rá kíváncsiak. Írd le a fórumban is, hogy mennyi a fizetésed, és olvasd el, mit írnak mások!

:: 
SSC fizetések

Hello, engem érdekelne! :)
Kérhetnék egy tájékoztatást az alábbi e-mail címre? " f.dani95@gmail.com"

Hát olvastam itt elég fura fizetéseket. Vevőszolgálatos vagyok 1 éve Budapesten. Szó sincs 180 ezer forintos fizetésről. Még bruttóval sem. Nettó 93 ezer , és Budapest. Erről ennyit.

SZia. Probald meg az SSC fuzetest, garantalom, hogy a legrosszabb fizetes is Brutto 250000ft, de azt ugy kell elkepzelni, hogy 24/7, cafeteria, muszakpotlek stb, ugyhogy a vegen inkabb 250000ft-300000ft lessz netto! Ismertem embert aki ugyfelszolgalaton dolgozott 4 even at es ott 140000 ezret sem kapott netto. Orult hogy majdnem a duplajat kapja az SSC-nel. 2,5 honapot birt aztan visszament a regi munkahelyere 150000-ert. Nem a semmiert fuzetnek annyit amennyit. Az embereknek 50%-60%-a kilep az elso 3 honapban, a maradek 20%-30% 1 ev alatt. SSC munkak azok altalaban IT munkak, ugyhogy IT ismeret , es nyelvtudas kotelezo. En kozelebb vagyok a 400000 Brutohoz, ami ugy Netto 350000ft, es szamolok vissza mikor lessz a kovetkezo munkavaltas mert nem lehet sokaig birni. Legkozelebbi SSC munkanal min 450000ft allatti ajanlatot nem vallalok el, de ebbe bent van a diploma, felsofoku angol. Ha lenne meg valami mas nyelvtudasom, akkor ez meg nyelvtol fuggoen plussz 30000ft-50000ft netto havonta, de sajnos nincs. Remelem ez az informacio segit abban, hogy realisan lassad az SSC munkakat.

Ja, meg annyit, hogy ezt azert irtam, hogy ha esetleg valtani akarsz akkor probald ki az SSC munkakat, de mivel gondolom meg nem dolgoztal SSC-nel ezert hogy realisan lassad az ottani kinalatot gondoltam megosztom a tapasztalatom. Osszegezve jo penz es egy nagy tuleles. Ha kulonbozo cegeknel kibirsz ugy 3 evet, akkor siman lehetsz Level 2 agent, es akkor mar stabilabb vagy. Sok sikert!

szia, a díjbeszedő faktor ügyfélszolgálatán 185eft bruttó + 20eft bruttó caffetéria + 30eft bruttó havi jutalom van. most van felvétel.

Tapasztalt Call Center Managert keres azonnali belépéssel kereskedelmi cég. Tárgyalóképes Angol nyelvtudás szükséges! Jelentkezés: orsik2003@yahoo.com

Sziasztok! Segíséget szeretnék kérni a nálam tapasztaltabbaktól. Angol szakmai (turizmus) kozepem, német felsofokúm van, azonban három évet kint dolgoztam Angliában, így elmondhatom, hogy angolom nagyon jó, a németem pedig szunnyadó jelenleg. Kozgazdász diplomám van emellett. Szerintetek hol lenne érdemes utánanézni munkalehetoségnek és mennyi a várható fizetés? Milyen egyéb kompetenciákkal kell rendelkezni? Itt arra vagyok kiváncsi, hogy az excel, word használatát mennyire kell tudni, illetve mi más fontos? Tudtok konkrét feladatleírásokat írni az SSC-ben végzendo munkáról?
Elore is nagyon szépen koszonom a válaszokat.

Szia Kriszta

Ajánlom neked a VOCH-t, ami a Stadionoknál van. Folyamatosan vesznek fel embereket és van pár csapat, hol annyira kell az ember, hogy már minden hülyét felvesznek szinte.
A nyelvtudásod hasznos itt, de többnyire kell a felhasználói szintű excel,word,ppt ismeret.
Nehéz lenne általános job leírásokat megadni, inkább regisztrálj a teleo-jára(ne közvetítőhöz!).
A bérigényed legyen mindenképp 350 feletti. Alatta nem érdemes elvállalni semmit sem és hidd el, megadják, még ha nincs is releváns tapasztalatod.
Ami jó itt, hogy van 30k cafeteria, jó a bónusz, adnak szolgálati telefont és valóban előre lehet lépni(akár melóval, akár benyalással, akár felszopással, ami közelebb áll hozzád).
Amire készülj, hogy utána már nem növelik a fizetésed, hogy egy évet le kell húznod, mielőtt jelentkezhetnél, hogy a sok nő miatt folyton légkondi-para van, hogy folyamatosan viszik ki Indiába a melókat, egyúttal hoznak át nyugatról újabbakat(csak esetleg nem fognak igyekezni neked adni azokat...) és hogy meglepően sok ember "nincs a helyzet magaslatán".
Amúgy egészen jó hely.

Üdv Béla
Erre a pozícióra elengedhetetlen a nyelvismeret? Illetve mi a feladat? Csak callcenteres munkakör? A pozícióhoz tartozó elvárásokkal kapcsolatosan némi információt ha lehetséges!
köszöntem

Sziasztok! Bérigényt kérnek tőlem. IT és egyéb helpdesk területen keresek munkát holland-angol felsőfokkal. Nincs rálátásom, mert sok eltérő kommet forog a neten. Van tapasztalatom: komolyabb 0,5 év, és egyéb releváns 3 év. Úgy látom, hogy a 300 ezer NETTÓ az magyarországon reális egy ilyen pozícióban, de a professon ezt cáfolja a 250 ezres bruttóval. Vélemények?

Ha érdekel egy teljesen korrekt, jó lehetőség kereskedelmi ügyfélszolgálaton, céges laptoppal (MacBook), lejelentett, normális fizetéssel, központi irodában, remek munkatársakkal, akkor keress a pborsos@gmail.com címen. :)

IT helpdeskeskent 300 nettot biztos nem kapsz, 250 brutto a realis. Ha 300 nettot akarsz, helpdeskbol kepezd at magad vagy cegen belul kuzdd fel magad csoportvezetonek (de ott sem kapsz tobbett 250 bruttonal).

A helpdesk az abszolut belepo az IT-ben es rengeteg ember csinalja ezt - ezert aztan itt fogsz a legkevesebbett keresni, mivel 250 bruttoert rengeteg mas embert is talalnak.

Nyugi, nem kell ennyire leadni a lécet. A bruttó 250 oltári baromság, főleg mivel van releváns tapasztalatod is - több év. A kapott összeg mindig függ a nyelvektől is amit beszélni kell, márpedig a holland ritkább mint gondolod. Angol-hollanddal + több év tapasztalattal a nettó 280 teljesen reális + cafeteria. De a nettó 250 minimum, az alá semmi képp ne add.
Egy jótanács: az IT helpdesk nem karrier út, a teamleaderhez is kell sok minden, nem elég hog eltervezed hogy "na akkor 3 év múlva TL leszek", főleg mivel nem lehet túlórázni, sem semmi extra bónuszt csinálni a melódon belül. Annyit tehetsz hogy dolgozol mint a güzü, és közben képzed magad ha tényleg az IT érdekel. Csinálsz pl. certifikátokat, meg ilyenek.
De ha rám hallgatsz, kitalálsz magadnak valmai komolyabb utat is, mert ez nem vezet sehova hosszú távon és sajna ide tartozik az összes SSC is MO-n. Ha IT érdekel akkor végezz el a meló mellett egy informatikai sulit (egyetemi BSc, mást felejts el, ha azt akarod hogy bárki is komolyan vegyen), és hajrá.

Pont leszarják ha már van tapasztalatod, hogy honnan van papirod. Sőt. Azt is ha van papirod - akár Mo-n, akár külföldön. Persze ebben az esetben kenni vágni kell a szakmát. :)

Részben igaz ez, de ugye ahhoz hogy legyen tapasztalat nem árt az a fránya papír. Az első munkahelynél számít bizony, sőt az is hol szerezted azt a papírt. Manapság meg pláne nem igazán fogsz komoly pozíciót kifogni diploma nélkül.

Első munkahelyet meg ne pénz vagy kényelmes alapján válasszon senki.
Meg másodikat se.
Meg sehányadikat se.

Nekem nincs papirom semmiről. A legelső interjúmról már állásajánlattal távoztam el és azóta ahova én jelentkeztem oda fel is vettek. Ha behívtak valahova, akkor onnan ajánlattal jöttem el. Ez igaz Mo-ra és külföldre is...

nem mondom hogy sokszor nem volt szerencsém vagy nem voltam épp jókor jó helyen... de tudjátok mit? Aki tesz, fejleszti magát szabadidejében és reálisan látja magát amellé a szerencse is odaszegődik...

De ügyi vagy! És mondd csak, pénz helyett mivel fizetsz a tescoban?

Eredeti vegzettsegem kozepiskolai tanar,6 eve ugyfelszolgalati/irodai asszisztenskent dolgozom egy "multi"-nal havi netto 600e Ft-ert. Orulnek, ha itt egy magyar telepulesnevet irhatnek, de a helyszin sajnos Anglia.

És ebből a 600e nettóból mennyi marad, miután kifizetted a lakhatásod költségeit, ettél-ittál, öltözködtél és talán egy kicsit szórakoztál is?

400Ft-tal számolva a nettó 600K 1500 font, ami nagyon jó, talán túl jó egy egyszerű adminisztratív melóhoz. Ennyiből már simán tudsz spórolni is, legalább 400-500 fontot havonta ami kiváló.

Hát az előzővel egyet tudok nagyon érteni, eléggé érdekes béreket olvastam hozzá szólóktól is, de itt a leírásban is csak ámultam. Én is 2 középfokú és egy felsőfokú szakmával rendelkezem. Szintén soha nem kerestem netto 100eFtnál többet. Egy másik ismerősöm évek óta bankba dolgozik, diplomás és csak most nem rég emelték neki is a fizuját netto 200eFtra, holott sokkal többet "kellene" keresnie. Előző szerintem nem mi csinálunk vmit rosszul, hanem itt sokan kamuznak, tán még a cikk író is.

Naná, hogy nem te csinálsz valamit rosszul! Két középfokú és egy felsőfokú szakmával soha nem kerestél 100 fölött! Hát persze, hogy mindenki hazudik! Nekünk magyaroknak sok az ellenségünk.

Én nem tudom, hogy ki mit tanult és dolgozik, de én középfokú végzettséggel, 3 OKJ-és bizonyítvánnyal, és egy be nem fejezett főiskolával soha nem kerestem nettó 100000 Ft-nál többet. Lehet, bennem van a hiba.

Lassan 4 éve dolgozom a cégnél, legmagasabb iskolai végzettségem érettségi, bérem a jutalék miatt igencsak ingadozó. Általában 190.000 és 215.000 ft között mozog nettóban. Havonta 19.000 Huf a cafeteria. Egyéb juttatás nincs.

Sziasztok!

Óriási az eltérés a fizetéseket illetően , a call-center szakmában is.
Vidéken meglehetősen alacsonyan vannak fizetve, úgy általában az emberek.
Sok-sok év tapasztalat, közgáz diploma és nyelvtudás már egy idő után nem számít, mert 35 év fölött nagyon nehéz állást találnod.
100 bruttó 8 órában, semmi más juttatás, ennyit sikerült kiharcolni a franchise partner cég vezetőjétől.

8 hónap a cégnél brutto 115e ft abbol -levonasok,(minidg találnak valamit) -hiányzas, ha újjonc vagy annyi munkát kapsz, hogy mire haza érsz élni nincs erőd, az idősebb munkatársaid egyre jobban lustábbak lesznek melleted, mert van valaki aki viszi a balhét.(aki nem dolgozik nem is hibázik) Elvárások 1 órával munkakezdés előtt bent lenni, nem kötelező de van hogy egy órával is tovább bent maradok, hogy utolérjem magam a tegnapelőtti napra. Az ügyfelekkel való kapcsolat tartásom a kiváló minőstésben szerepel.

Helpdesk, 7 éve a szakmában (27 vagyok), angol francia nyeltudással jelenlegi fizetésem:

-NETTO 290.000 + cafeteria.

Nem kerestek munkatársat? Szintén angol, francia nyelvben utazom, és váltani szeretnék.

29 éves nő, Budapest, call center (sajnos...), 2 db MA diploma (társadalomtudomány), 2 felsőfokú nyelvvizsga (aktív nyelvtudás), 320 ezer bruttó/hó. (cafeteria nincs sajnos).
Ez van.

Sziasztok!

Jelenleg Magyarország egyik legnagyobb bankjában dolgozom contact centeresként. A fizetésem pedig br. 130.000 Ft + műszak pótlék + br. 30.000 - 80.000 Ft-os jutalék + 21.000 Ft cafeteria + negyedévente értékesítési jutalék (változó). Általában nettó 120.000 - 140.000 Ft-ot szoktam, negyedévente a 170.000 - 180.000 Ft is meg szokott lenni.

... és nekem is van kérdésem! :D

Úgy hallottam, hogy a versenytársaknál alsó hangon br. 300.000 Ft + jutalékot adnak ezért a pozícióért. A kérdésem pedig a következő: a KDB Banknál fizetnek ennyit a contact centereseknek? Vagy tényleg csak a komolyabb versenytársaknál fizetnek ennyit (Erste, K&H, Raiffeisen)?

Oldalak