Szólj hozzá!

Sziasztok!
Végzős hallgató vagyok az ELTE-n (munkaügyi igazgatási szakirány). Van 2 év logisztikai tapasztalatom, emellett 1 év minőségügyi irányításában szerzett tapasztalatom asszisztensként. Az utóbbi pozícióm reklamációkezeléseket, munkautasítások elkészítését stb., illetve a minőségügyes teendők mellett, jelöltek előszűrését és interjúztatását és a bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítését (szabadságok, jelenléti ívek, táppénzes papírok...) is én csinálom.
Az az álmom, hogy egyszer HR-es legyek, mert ez a szakma áll a szîvemhez a legközelebb.
Mit gondoltok, hasznosak ezek a tapasztalatok egy önéletrajzban, vagy teljesen pályakezdőként fognak kezelni?
Köszönöm a választ :)

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A sorokat és bekezdéseket automatikusan felismeri a rendszer.
CAPTCHA
Ezt a kérdést azért tesszük fel, hogy kiszűrhessük az automatikus spam robotokat. Figyelj a kis- és nagybetűkre és az ékezetekre!
Kép CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.