Jelenlegi hely

Fizetések a fuvarozás-szállítmányozás szektorban

Fizetések:
A beérkező adatok elégtelen mennyisége miatt a fuvarozás/szállítmányozás területén csak kevéssé részletes kimutatást lehetett készíteni. A fizetések földrajzi eloszlását nem lehetett megállapítani, de lehetséges, hogy ez ebben a szektorban kevéssé is jellemző.
Az általános iskolai végzettséggel rendelkezők jellemző fizetése 136000 forint, középfokú végzettséggel és 145000 forint körüli összegre lehet számítani. A diplomások 200000 forint feletti jövedelmet is elérhetnek. (Ld. lenti táblázatok.)

Egyéb juttatások:
Az adatközlők egyharmada jelezte, hogy kap jutalmat, ennek összege jellemzően egy havi fizetésnek felel meg. Természetbeni juttatásról az adatközlők több, mint fele számolt be, jellemzően 10.000-25.000 forint értékben.
A kérdőívek negyedében adtak számot "zsebbe" érkező pluszjövedelemről.

Feldolgozott adatok:

Nem vezető beosztásban

Végzettség Jellemző bruttó fizetés Fizetési sáv
Általános iskola 136.000 108.000 - 172.000
Középiskola 145.000 112.000 - 202.000
Felsőfokú 220.000 140.000 - 250.000

 

Vezetői pozícióban

Beosztás Jellemző bruttó fizetés Fizetési sáv
Csoportvezető 200.000 141.000 - 500.000
Középvezető 320.000 210.000 - 650.000
Felsővezető n.a. n.a.

 

A táblázatokat a beküdött kérdőívek adatainak felhasználásával állítottuk össze. Töltsd ki Te is a kérdőívet (ha még nem tetted), hogy minél megbízhatóbb elemzéseket tehessünk közzé! >>

 

És Te mennyit keresel? Magyarországon nem szokás ezt a témát nyíltan megbeszélni, de sokan lennének rá kíváncsiak. Írd le a fórumban is, hogy mennyi a fizetésed, és olvasd el, mit írnak mások!

Én közel 12 éve dolgozom a Fővárosi Volánnál! A mostani nettó bérem:130000ft 30-31 napból 25 öt dolgozom napi 10 órában. Három munkakört végzek: Buszvezetés, jegykezelés, busztakarítás!

Fővárosi Volán...

Azt mondd meg, mi a JOISTENNEK panaszkodsz?? Jartam kb 1 evet Halasztelekrol Budapestre veletek, hat alig talalkoztam olyan soforrel, aki jegyet akart adni, meret mind sajat zsebre dolgozott... egymasnakadtak le a drotot mobilon, hogy mikor, hol van ellenorzes, nehogy lebukjanak.. raadasul harombol ketto olyan bunko volt, mint a fold... de a vastag arany-nyaklancokra, karkotokre mindnek futotta!!! szoval pofa be buszvezeto!!!!

Sziasztok!

Egyetemi végzettség, angol, német nyelvtudás, 10 éves munkaviszony, senior beosztás (nem vezető), speciális szakismeretet igénylő munka (repülőgépipar), havi nettó 350e ft, 50e ft kafeteria, ingyen teló, laptop, cégautó (Ford C-max), üza kártya, korlátlan használat, privát is, éves bónusz (nettó 400e ft), szép munkakörnyezet, szakmai konferenciák külföldön.
Mindennek idén tavasszal vége...:(
A magyar polgári repülés megszűnésével az én munkám is megszűnt.
Most álláskeresés, és leadni az igényekből de nagyon...:(

netto 200, beszerzek és fuvarozok egyben, csak import. kommunikációképes angolt+németet tolom diploma nélkül.

Sziasztok!

30 éve dolgozom a "szeretett BVKnál", sajnos elkeserítő, hogy minket, a szürke egereket is egy kalap alá vesznek a vezetéssel és közutálatban részesülünk.
A bruttom - ami még jól is hangozhat - 186.000 Ft, a netto amit ebből kézhez kaptam 109.200 Ft volt. Most, köszönve remek kormányunknak és adótörvénynek csak 105.000,-
Nehezen gazdálkodom ki a törlesztő részletet, a rezsit. Közgazdász végzettségemmel biztosan jobban jártam volna, ha repülök egyik munkahelyről a másikra, de ez nem az én műfajom. Sajnos a fix, megbízható munkaerőt ma már nem díjjazzák. Csatlakoznék több elöttem hozzászólóhoz, szívesen cserélek azokkal, akik ezeket a remek törvényeket hozzák. Próbáljon meg közülük 70 -100.000 Ft-os netto fizetésből megélni.Megnézném mit is csinálnának, mert lehet hogy rontunk el valamit, és azért ilyen nehéz hónapról-hónapra megélni.

Üdv! Kezdem az elején,tehát Bruttóm: 159.000.- Szuperbruttóm: 201.000.- Kézhez kapok: 110.000.-
Egyezerrel kevesebbet utalnak, mint 2009-ben.
Mire kapom: 16 éves folyamatos munkaviszony, vasúti és állami felsőfokú végzettség, éjszakai szolgálat. A vasútnál minket lehet látni egyenruhában, úgynevezett végrehajtó-szolgálatos munkatársak vagyunk, közvetlen az utasokkal tartjuk a kapcsolatot. Akikkel egyébként nem lehet találkozni a vasúton, sokkal többen vannak, és 3-4 éves munkaviszonnyall 350.000.- -ről indulnak. Konkrétan, ma egyedül vagyok szolgálatban ebben a munkakörben, de (hiszed vagy sem)7 azaz hét főnököm van, amit a munkaköri leírásomban is közöltek. Tibi