Fizetések az ügyfélszolgálatos, vevőszolgálatos munkakörökben | Mennyitkeresel.hu
Fedezd fel a legfrissebb fizetési adatokat és fórumokat szektoronként Magyarországon. Tudj meg többet a bérekről, hasonlítsd össze fizetéseidet, és beszélgess más szakmabeliekkel a mennyitkeresel.hu oldalon!
Starting in 1996, Alexa Internet has been donating their crawl data to the Internet Archive. Flowing in every day, these data are added to the Wayback Machine after an embargo period.
Starting in 1996, Alexa Internet has been donating their crawl data to the Internet Archive. Flowing in every day, these data are added to the Wayback Machine after an embargo period.
TIMESTAMPS
The Wayback Machine - http://web.archive.org/http://www.mennyitkeresel.hu:80/ugyfelszolgalat-fizetesek
NÉZD MEG A FIZETÉSI ADATOKAT ÉS A FÓRUMOKAT SZEKTORONKÉNT:
29 éves nő, Budapest, call center (sajnos...), 2 db MA diploma (társadalomtudomány), 2 felsőfokú nyelvvizsga (aktív nyelvtudás), 320 ezer bruttó/hó. (cafeteria nincs sajnos).
Ez van.
Jelenleg Magyarország egyik legnagyobb bankjában dolgozom contact centeresként. A fizetésem pedig br. 130.000 Ft + műszak pótlék + br. 30.000 - 80.000 Ft-os jutalék + 21.000 Ft cafeteria + negyedévente értékesítési jutalék (változó). Általában nettó 120.000 - 140.000 Ft-ot szoktam, negyedévente a 170.000 - 180.000 Ft is meg szokott lenni.
... és nekem is van kérdésem! :D
Úgy hallottam, hogy a versenytársaknál alsó hangon br. 300.000 Ft + jutalékot adnak ezért a pozícióért. A kérdésem pedig a következő: a KDB Banknál fizetnek ennyit a contact centereseknek? Vagy tényleg csak a komolyabb versenytársaknál fizetnek ennyit (Erste, K&H, Raiffeisen)?
Nagyobb szolgáltatónál teljesítményarányosan a bérem mint help deskes: nettó 80.000 Ft és 160.000 Ft között mozgott. Telefonos ügyfélszolgálaton pedig ~88.000 Ft volt egy hónapra.
Mennyit kereshet egy IT Service Administrator (angol nyelvet beszélő , help desk + szervizelési melók) vidéken egy multinál? Diplomás vagyok informatikus képesítéssel angol nyelvtudással.
A fent említett cég egyik ügyfélközpontjának vagyok a vezetője.
33 éves férfi Budapest
Éretségi, főiskola folyamatban, jó angol tudás, magas szintű MS office ismeretek
615.000 Bruttó
Laptop, telo, korlátlan
Céges Skoda Oktávia teljes körű használata
Évi 2 alakalommal prémium kb nettó 500.000, Év végén 100.000 vásárlási utalvány, céges mobil keret kiterjesztés családtagoknak max 7 fő, korlátlan beszélgetés.
Ruhapénz évi 200.000 nettó
Sziasztok!
Budapest, telefonkozponti munka, eros nemet es angol nyelvtudassal, -hasznalattal.
Netto 240 ezer forint fizetes,
negyedevente 15 ezer forint Erzsebet utalvany,
hazautazasi tamogatas (ami torvenyileg mindenkinek, aki nem munkahelye telepulesen dolgozik, jar legalabb 82-85% teritessel),
korlatlan mobiltelefon hasznalat.
Ezzel szemben a szobaban olyanok is dolgoznak, akik szinten hasznalnak angolt, nemetet, de mivel magyar ceg alkalmazza oket, csak netto 140 ezret keresnek.
Sziasztok, tudja valaki, hogy egy SSC-ben (Shared Service Center), ahol az angol a napi munkanyelv + KÉT másik id.nyelvet kell tudni, mindhármat tényleg felsőfokon, HR-ügyintézőként mennyit lehet kapni?
Ha olyan tud válaszolni, akitől az SSC-ben csak angol+ EGY másik id.nyelvet kérnek, bármilyen területen (pénzügy/beszerzés/IT-helpdesk stb.) már az is segítség.
Tapasztalatfüggő, de Hr adminként brut 500 körül van a kezdő.
SSC függő is VOCH ban jók a fizuk és a munkakörnyezet, Exxonnál alacsonyabb fizu, de kezdőknek kiváló.
BP-t Morgan Stanley-t nem ajánlom.
Ssc-ben két nyelvvel br 300 a kezdőfizu átlagban,nem írtad, hogy van-e tapasztalatod, így azt feltételeztem, hogy nincs... Ha lenne akkor nagyon változó, pár évvel akár 4-450 br is lehet, de ahhoz ügyesnek kell lenni :)
Attól is függ, melyik ssc, de szerintem 3 nyelvvel br 350 körül reális...
Sziasztok!
Egy kis cégnél dolgozom, elvileg ügyfélszolgálatos munkakörben, vidéken (mellesleg tanári diplomával). De kissé alulfizetettnek érzem magam. Kérlek, javítsatok ki, ha tévednék...
Heti 50 órát dolgozom az irodában. Ez nem is lenne sok. De sajnos az ügyfélszolis telefont ekkor sem kapcsolhatom ki. Délután és akár késő este is sorozatos érdeklődések és egyéb információk gyűjtése a szolgáltatásokkal kapcsolatban, hibák bejelentése, (ha telefonon keresztül sikerül, megoldása). Azaz a gép előtt való non-stop ücsörgés még m.időn kívül is.
De hétvégén sincs nyugi, mert minden 2 hétvégén ügyelet (mára sikerült kiharcolni ezért -> 5000,-ft-ot).
Éppen új akciót dobtunk piacra, tegnap még hajnali 1-kor is érdeklődtek. :)
Nincs 13. havi, nincs túlóra (csak extra esetekben), gyakran saját autómat használom céges dolgok megoldására a rugalmasság miatt.
És sajnos képtelen vagyok érzékeltetni, hogy mennyire belefáradtam ebbe 26!! évesen.
Mindez havi nettó 130 e-ért.
Lehet, hogy nem is "érdemelnék" többet? Lehet, hogy arányaiban, a mai átlag bérekhez képest még így is jól keresek és csak egy szavam se legyen? (havi 85 e-et fizetek törlesztőre...egyedül...)
Szívesen olvasom a véleményeiteket!
Szia!
Nagyon szomorú hogy ennyi a fizud én takaritóként többet kerestem és csak 22vagyok igaz 17-éves korom óta dolgozok de
ez már tényleg borzalom hogy nem fizetik meg az embert !!!!!!!
Megyeszékhelyen, telefonos ügyfélszolgálaton dolgozom. Több telekommunikációs szolgáltató cég ügyfélszolgálati feladatát látom el. Feladatom: help desk - műszaki segítség, ált. táj, szerződéssel kapcs. táj, számlainfó, egyéb admin ügyintézés) 3 műszakban.
Fizetés: Br. 120000 Ft + Br. 330000 Ft/év cafetéria
Pótlékokat nem fizeti (átalányt "állapít meg", amit ügyesen beépített a bruttó bérbe).
Előny: konfliktusmentes légkör
Hátrány: alacsony fizetés, 3 műszak, esetenként nincs: hétvége, ünnep, Karácsony, Szilveszter, napi több "kultúrbarbár" ügyfél
Elhűlve olvastam a hozzászólásokat!!! Van aki hihetetlenűl sokat keres ( és nincs is ezzel tisztában) , van aki nagyon keveset... Én egy gázszolgáltatónál dolgozom Borsodban-a legrosszabb helyzet itt van..
Heti 40órát dolgozom, hallgatom a sok barmot, butát, öreget ( ők a legnormálisabbak )..Diplomával... Annyi a stressz, hogy mióta ott dolgozom megromlott az egészségem. Fáj a hátam, a szemem, depresszió, hormonproblémák.A kollégák jók, a környezet is, de az a sok ember ááááááá. van olyan nap, hogy 500-600 ember jár nálunk/nap.5-6 an vagyunk. Mire haza érek nem bírok semmit csinálni a fáradtságtól. Nagyon gondolkozom, hogy elvégzek valami tanfolyamot. 105 ezret keresek kb. és mikor egy fejvadásszal beszéltem, megnyugtatott örüljek mert más kevesebbet keres. Ha netán egy ilyen helyre el kell mennetek, mert "problémátok van" gondoljatok rám és legyetek türelmesek és rendesek :)
Nekem is egy mobilszolgáltatót képviselő viszonteladónál br. 87E ft-ot fizetnek azért, hogy az asztalt is rámboríthassák a kedves Ügyfelek, ha nem értenek egyet az anyacéggel, ami nem mi vagyunk ugyanis, csak velünk találkoznak közvetlen a céget képviselő munkatársként: dehát végülis értük élünk:
Fizetés
Helpdesk, 7 éve a szakmában (27 vagyok), angol francia nyeltudással jelenlegi fizetésem:
-NETTO 290.000 + cafeteria.
29 éves nő, Budapest, call
29 éves nő, Budapest, call center (sajnos...), 2 db MA diploma (társadalomtudomány), 2 felsőfokú nyelvvizsga (aktív nyelvtudás), 320 ezer bruttó/hó. (cafeteria nincs sajnos).
Ez van.
banki contact centeres
Sziasztok!
Jelenleg Magyarország egyik legnagyobb bankjában dolgozom contact centeresként. A fizetésem pedig br. 130.000 Ft + műszak pótlék + br. 30.000 - 80.000 Ft-os jutalék + 21.000 Ft cafeteria + negyedévente értékesítési jutalék (változó). Általában nettó 120.000 - 140.000 Ft-ot szoktam, negyedévente a 170.000 - 180.000 Ft is meg szokott lenni.
... és nekem is van kérdésem! :D
Úgy hallottam, hogy a versenytársaknál alsó hangon br. 300.000 Ft + jutalékot adnak ezért a pozícióért. A kérdésem pedig a következő: a KDB Banknál fizetnek ennyit a contact centereseknek? Vagy tényleg csak a komolyabb versenytársaknál fizetnek ennyit (Erste, K&H, Raiffeisen)?
Help deskes
Nagyobb szolgáltatónál teljesítményarányosan a bérem mint help deskes: nettó 80.000 Ft és 160.000 Ft között mozgott. Telefonos ügyfélszolgálaton pedig ~88.000 Ft volt egy hónapra.
IT Service Administrator
Sziasztok!
Mennyit kereshet egy IT Service Administrator (angol nyelvet beszélő , help desk + szervizelési melók) vidéken egy multinál? Diplomás vagyok informatikus képesítéssel angol nyelvtudással.
Köszi a válaszokat!
IT Service Administrator
200 és 270 bruttó között hallottam kereseteket 2 éve, ehhez 10-20% bónusz és caffeteria.
T mobile
A fent említett cég egyik ügyfélközpontjának vagyok a vezetője.
33 éves férfi Budapest
Éretségi, főiskola folyamatban, jó angol tudás, magas szintű MS office ismeretek
615.000 Bruttó
Laptop, telo, korlátlan
Céges Skoda Oktávia teljes körű használata
Évi 2 alakalommal prémium kb nettó 500.000, Év végén 100.000 vásárlási utalvány, céges mobil keret kiterjesztés családtagoknak max 7 fő, korlátlan beszélgetés.
Ruhapénz évi 200.000 nettó
Balázs Budapest
Sziasztok!
Sziasztok!
Budapest, telefonkozponti munka, eros nemet es angol nyelvtudassal, -hasznalattal.
Netto 240 ezer forint fizetes,
negyedevente 15 ezer forint Erzsebet utalvany,
hazautazasi tamogatas (ami torvenyileg mindenkinek, aki nem munkahelye telepulesen dolgozik, jar legalabb 82-85% teritessel),
korlatlan mobiltelefon hasznalat.
Ezzel szemben a szobaban olyanok is dolgoznak, akik szinten hasznalnak angolt, nemetet, de mivel magyar ceg alkalmazza oket, csak netto 140 ezret keresnek.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálatosként dolgozok egy szintén budapesti multicégnél.
Érettségi, folyamatban van a fősuli..
280.000 Bruttó ez kb 184.000 nettó szokott lenni + - 1-2 ezer....
25.000 kafetéria/hó
5000 forint/ hó céges mobil keret
Bkv bérlet
Karácsony előtt kb 100.000 forint jutalom.
Üdv:
Kriszta
Mennyit adnak egy SSC-ben 3 nyelvvel?
Sziasztok, tudja valaki, hogy egy SSC-ben (Shared Service Center), ahol az angol a napi munkanyelv + KÉT másik id.nyelvet kell tudni, mindhármat tényleg felsőfokon, HR-ügyintézőként mennyit lehet kapni?
Ha olyan tud válaszolni, akitől az SSC-ben csak angol+ EGY másik id.nyelvet kérnek, bármilyen területen (pénzügy/beszerzés/IT-helpdesk stb.) már az is segítség.
Köszi.
Tapasztalatfüggő, de Hr
Tapasztalatfüggő, de Hr adminként brut 500 körül van a kezdő.
SSC függő is VOCH ban jók a fizuk és a munkakörnyezet, Exxonnál alacsonyabb fizu, de kezdőknek kiváló.
BP-t Morgan Stanley-t nem ajánlom.
Szia
Szia
Ssc-ben két nyelvvel br 300 a kezdőfizu átlagban,nem írtad, hogy van-e tapasztalatod, így azt feltételeztem, hogy nincs... Ha lenne akkor nagyon változó, pár évvel akár 4-450 br is lehet, de ahhoz ügyesnek kell lenni :)
Attól is függ, melyik ssc, de szerintem 3 nyelvvel br 350 körül reális...
Véleményeket várok :)
Sziasztok!
Egy kis cégnél dolgozom, elvileg ügyfélszolgálatos munkakörben, vidéken (mellesleg tanári diplomával). De kissé alulfizetettnek érzem magam. Kérlek, javítsatok ki, ha tévednék...
Heti 50 órát dolgozom az irodában. Ez nem is lenne sok. De sajnos az ügyfélszolis telefont ekkor sem kapcsolhatom ki. Délután és akár késő este is sorozatos érdeklődések és egyéb információk gyűjtése a szolgáltatásokkal kapcsolatban, hibák bejelentése, (ha telefonon keresztül sikerül, megoldása). Azaz a gép előtt való non-stop ücsörgés még m.időn kívül is.
De hétvégén sincs nyugi, mert minden 2 hétvégén ügyelet (mára sikerült kiharcolni ezért -> 5000,-ft-ot).
Éppen új akciót dobtunk piacra, tegnap még hajnali 1-kor is érdeklődtek. :)
Nincs 13. havi, nincs túlóra (csak extra esetekben), gyakran saját autómat használom céges dolgok megoldására a rugalmasság miatt.
És sajnos képtelen vagyok érzékeltetni, hogy mennyire belefáradtam ebbe 26!! évesen.
Mindez havi nettó 130 e-ért.
Lehet, hogy nem is "érdemelnék" többet? Lehet, hogy arányaiban, a mai átlag bérekhez képest még így is jól keresek és csak egy szavam se legyen? (havi 85 e-et fizetek törlesztőre...egyedül...)
Szívesen olvasom a véleményeiteket!
Szia!
Szia!
Nagyon szomorú hogy ennyi a fizud én takaritóként többet kerestem és csak 22vagyok igaz 17-éves korom óta dolgozok de
ez már tényleg borzalom hogy nem fizetik meg az embert !!!!!!!
Helpdesk, IT támogatás, 0,5
Helpdesk, IT támogatás, 0,5 év tapasztalattal, 320K+30K cafeteria Nem rossz, de lehetne jobb is....
IT Helpdesk
2 éve vagyok helpdeskes egy telekommunikációs vállalatnál
bruttó 350.000 + kb. 30.000 cafeteria
Helpdesk, IT támogatás, 0,5
Felvétellel (is) foglalkozom ... hidd el, h jó a fizetésed ezen a területen.
Telefonos ügyfélszolgálat
Megyeszékhelyen, telefonos ügyfélszolgálaton dolgozom. Több telekommunikációs szolgáltató cég ügyfélszolgálati feladatát látom el. Feladatom: help desk - műszaki segítség, ált. táj, szerződéssel kapcs. táj, számlainfó, egyéb admin ügyintézés) 3 műszakban.
Fizetés: Br. 120000 Ft + Br. 330000 Ft/év cafetéria
Pótlékokat nem fizeti (átalányt "állapít meg", amit ügyesen beépített a bruttó bérbe).
Előny: konfliktusmentes légkör
Hátrány: alacsony fizetés, 3 műszak, esetenként nincs: hétvége, ünnep, Karácsony, Szilveszter, napi több "kultúrbarbár" ügyfél
Ügyintéző
Elhűlve olvastam a hozzászólásokat!!! Van aki hihetetlenűl sokat keres ( és nincs is ezzel tisztában) , van aki nagyon keveset... Én egy gázszolgáltatónál dolgozom Borsodban-a legrosszabb helyzet itt van..
Heti 40órát dolgozom, hallgatom a sok barmot, butát, öreget ( ők a legnormálisabbak )..Diplomával... Annyi a stressz, hogy mióta ott dolgozom megromlott az egészségem. Fáj a hátam, a szemem, depresszió, hormonproblémák.A kollégák jók, a környezet is, de az a sok ember ááááááá. van olyan nap, hogy 500-600 ember jár nálunk/nap.5-6 an vagyunk. Mire haza érek nem bírok semmit csinálni a fáradtságtól. Nagyon gondolkozom, hogy elvégzek valami tanfolyamot. 105 ezret keresek kb. és mikor egy fejvadásszal beszéltem, megnyugtatott örüljek mert más kevesebbet keres. Ha netán egy ilyen helyre el kell mennetek, mert "problémátok van" gondoljatok rám és legyetek türelmesek és rendesek :)
Egy mobilszolgáltatónál
Egy mobilszolgáltatónál dolgozom az ügyfélszolgálaton. Kapok hideget-meleget a kedves ügyfelektől. Mindezért kapok havonta 110ezer ft-ot.
Szintén mobil
Nekem is egy mobilszolgáltatót képviselő viszonteladónál br. 87E ft-ot fizetnek azért, hogy az asztalt is rámboríthassák a kedves Ügyfelek, ha nem értenek egyet az anyacéggel, ami nem mi vagyunk ugyanis, csak velünk találkoznak közvetlen a céget képviselő munkatársként: dehát végülis értük élünk: